Zoznámte sa, toto je ZOE, prvá virtuálna osobná asistentka na svete, založená na umelej inteligencii- a navrhnutá exkluzívne pre hostí MSC Cruises

Zoznámte sa, toto je ZOE, prvá virtuálna osobná asistentka na svete, založená na umelej inteligencii- a navrhnutá exkluzívne pre hostí MSC Cruises

 

MSC Cruises a HARMAN Connected Services spoločne vytvárajú budúcnosť zážitkov z výletnej plavby a používajú k tomu strojové učenie, spracovanie prirodzeného jazyka a technológiu inteligentného zvuku.

 

Ženeva, Švajčiarsko - 1. februára 2019 - ZOE - prvá virtuálna osobná asistentka na svete - je pripravená posunúť zákaznícke služby MSC Cruises na vzrušujúcu novú úroveň, a to pomocou technológie zameranej na hostí, ktorá ďalej obohatí ich prázdniny na výletnej lodi. ZOE, vyvinutá v spolupráci s HARMAN a Samsung Electronics, je hlasová umelá inteligencia (AI - artificial intelligence), dostupná v každej kajute a komunikujúca siedmimi jazykmi. Je schopná zodpovedať stovky otázok o plavbe, poskytnúť informácie o službách na palube, rady a návrhy alebo zarezervovať službu. Jedná sa o jednoducho použiteľné zariadenie - hostia len povedia "OK, ZOE" a ona je pripravená pomôcť. Funkcia pokročilého rozpoznávania hlasu uľahčuje každému kontrolu a prístup k informáciám použitím hlasových príkazov.

ZOE je prvá svojho druhu v odvetví a ďalším príkladom toho, ako MSC Cruises pokračuje v napredovaní tým, že používa technológiu na vylepšenie zákazníckej skúsenosti. ZOE bude spustená na MSC Bellissima a následne sa objaví na každej ďalšej novej lodi, a to vrátane MSC Grandiosa a MSC Virtuosa, ktoré prídu v roku 2020.

Gianni Onorato, generálny riaditeľ MSC Cruises, povedal: „Zážitok z výletnej plavby sa neustále vyvíja, aby bol ešte bohatší a ponúkol širšie spektrum služieb a vybavenia. V roku 2017 sme predstavili MSC for Me, najlepšiu digitálnu inovatívnu platformu v odvetví, ktorá priniesla revolučný spôsob, akým boli hostia schopní prispôsobiť si svoje zážitky na mieru. Technológia bola zabudovaná do samotného dizajnu nových lodí a začlenená do každého kroku vývojového procesu jednotlivých prototypov, od konceptu po konštrukciu. "

Onorato pokračoval: "To bol ale len začiatok v poskytovaní zážitku zo spojenej výletnej plavby. Potrebovali sme naplniť kľúčovú potrebu hostí, nájsť rýchlu a jednoduchú odpoveď na spoločné otázky a umožniť hosťom užiť si svoju dovolenku na maximum. Skúmali sme najnovšie spojené technológie a identifikovali hlasových asistentov a umelú inteligenciu ako cestu k   naplneniu tejto potreby a práca na ZOE začala. "

 

SPOLU-VYTVÁŘENÍ INOVACE

Táto prelomová zákaznícka služba založená na umelej inteligencii bola vytvorená v spolupráci tímu podnikateľských inovácií MSC Cruises a HARMAN International, dcérskej spoločnosti stopercentne vlastneného Samsung Electronics. Spolupráca priviedla dohromady tie najväčšie odborné znalosti z   odboru hlasom ovládanej technológie a znalosti z odvetví výletných plavieb ako súčasť spoločnej vízie spojeného života, teraz rozšíreného do priemyslu výletných lodí.

"Zákazníci majú v dnešnej dobe stále vyššie očakávania, čo sa týka spojených zážitkov, a to bez ohľadu na to, kde žijú, pracujú - a teraz najnovšie aj cestujú," povedal Sanjay Dhawan, prezident Connected Services a technologický riaditeľ HARMAN. "Digitálni asistenti a technológie rozpoznávania hlasu menia príležitosť vytvoriť zákaznícku skúsenosť, ktorá je vysoko osobná, prispôsobivá a intuitívna. Náš tím z  HARMAN Connected Services je veľmi nadšený, že môže túto inováciu priniesť do MSC Cruises, kde modernizujeme a vylepšujeme zákaznícku skúsenosť od začiatku do konca. "

Fyzická podoba ZOE zahŕňa moderné audio s mikrofónmi pre vzdialené pole a reproduktor profesionálnej kvality, ktorý ponúka ten najlepší zvukový zážitok. Hostia sa môžu tešiť na rýchle odpovede, a to vďaka integrácii štvorjadrového procesora, a budú mať tiež možnosť si ho pomocou bluetoothu prepojiť so zariadením napriamo aj cez svoje telefóny a užiť si tak hudbu, podcasty a ďalší obsah priamo vo svojej kajute. V budúcnosti bude ZOE schopná ponúknuť ďalšiu personalizáciu a zapustené zážitky a stane sa tiež osobným asistentom naprieč kanálmi, ktoré na seba vezmú novú podobu v rámci MSC for Me.

ZOE bola navrhnutá, aby obohatila ekosystém MSC for Me, a tak spolupracuje aj s televíziou v kajute. Dlhodobý inovačný partner Samsung Electronics navrhol softvér s názvom Hotel Management System, ktorý umožňuje osobné asistentke spojiť sa s televíziou a poskytnúť tak hosťom viac podrobnejších informácií a ďalšie zákaznícke služby.

Hyesung Ha, senior viceprezidentka skupiny pre marketing podnikových produktov Samsung Electronics, povedala: "Samsung bol vždy odhodlaný využiť svoje technologické vodcovstvo k zlepšeniu kvality života ľudí, a k tomu, aby svetu priniesol inovácie. Partnerstvo s MSC Cruises je príkladom toho, ako naše pokročilé riešenia zlepšujú zákaznícku skúsenosť: nielen obrazovky pre prístup k informáciám a zábavno-informačný obsah na palube, ale skutočne komplexnú digitálnu skúsenosť. Vďaka tomuto dlhotrvajúcemu partnerstvu prináša Samsung a MSC Cruises inovácie do priemyslu výletných lodí."

Odpovede na otázky v pohodlí kajuty

Aby sa zabezpečilo, že ZOE bude efektívne odpovedať všetkým hosťom, bola naprogramovaná a naučená zodpovedať viac ako 800 najčastejších otázok s tisíckami rôznych variantov každej otázky. Testovanie sa vykonávalo na návrhoch konverzácií, rozpoznávaní prirodzeného jazyka ZOE a schopnosti pretvoriť reč na text a naopak, a to navyše s ďalšími testami ohľadom správania, skúseností a výkonnosti. Ako riešenie založené na umelej inteligencii je ZOE navrhnutá tak, aby sa neustále učila a rozvíjala svoje odpovede na základe interakcií so skutočnými hosťami.

Aj keď ZOE vystupuje ako virtuálna osobná asistentka pri plavbe po dobu 24 hodín denne 7 dní v týždni, nemá nahradiť ľudskú interakciu medzi posádkou a hosťami, ale skôr hosťom ponúknuť flexibilitu pri komunikácii a získavaní informácií z pohodlia kajuty.

Pre viac informácií o ZOE a MSC Bellissima navštívte www.msccruises.com .

 

O HARMAN

HARMAN (harman.com) navrhuje a vytvára produkty a riešenia pripojení pre výrobcov áut, spotrebiteľov a podniky po celom svete, a to vrátane systémov pre pripojené autá, zvukové a obrazové produkty, riešenia pre podnikovú automatizáciu a služny podporujúce internet vecí (Internet of things). Vďaka vedúcim značkám ako AKG®, Harman Kardon, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® a Revel® je HARMAN uznávaný milovníkmi zvuku, hudobníkmi a zábavnými priestormi, v ktorých pôsobí po celom svete. Viac ako 50 miliónov áut na cestách je dnes vybavených zvukovým systémom a systémom pre pripojenie HARMAN. Naše softvérové služby sú na pozadí miliárd mobilných zariadení a systémov, ktoré sú prepojené, zapojené a zabezpečené naprieč všetkými platformami, od práce a domova až po auto alebo mobilný telefón. HARMAN zamestnáva v Severnej a Južnej Amerike, Európe a Ázii asi 30 tisíc ľudí. V   roku 2017 sa HARMAN stala dcérskou spoločnosťou, stopercentne vlastnenou Samsung Electronics Co., Ltd.

O Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung prostredníctvom transformatívnych myšlienok a technológií inšpiruje svet a dáva tvar budúcnosti. Spoločnosť znovu vymedzuje svety televízie, smart telefónov, nositeľných zariadení, tabletov, digitálnych spotrebičov, sieťových systémov a pamäti, systému LSI, zlievarenstva a LED riešení. Pre aktuálne novinky navštívte spravodajskú miestnosť Samsung na http://news.samsung.com .

 

zdroj: mscpressarea.com

Preložila: Svatava Čoupková