"Explore Further": Azamara Club Cruises prichádza s novou kampaňou, svojim hosťom ponúkne ešte autentickejšie zážitky.

"Explore Further": Azamara Club Cruises prichádza s novou kampaňou, svojim hosťom ponúkne ešte autentickejšie zážitky.

 

Nezostávajte na povrchu, ponorte sa do hĺbky a zažite destináciu tak, ako ju poznajú miestni, vyzýva Azamara Club Cruises. Začiatkom marca lodná spoločnosť uviedla svoju novú kampaň "Explore Further" a svoj záväzok sprostredkovať svojim zákazníkom skutočne autentickú skúsenosť tak posúva ešte o krok ďalej.

 

Nie sú to ani čoraz väčšie lode, ani úžasnejšie vodné parky, ani luxusnejšie apartmány, ale nevšedný zážitok, ktorý sa Azamara rozhodla zvoliť ako prostriedok svojho boja s konkurenciou. Tým, ktorí si vyberú jej plavby, sľubuje, že destinácie spoznajú viac, lepšie a predovšetkým také, aké skutočne sú. Umožní im pozrieť sa na život z inej perspektívy, prepojí ľudí s ľuďmi, ľudí s kultúrou a nakoniec aj ľudí samých so sebou.

 

 

900 nových výletov, nespočet autentických zážitkov

V rámci kampane "Explore Further" spoločnosť spúšťa vyše 900 nových výletov zameraných na osobnú skúsenosť a zážitok, po ktorom podľa nej túži pravý cestovateľ. Jej exkluzívne programy a aktivity v prístavoch sú založené na stretnutí s miestnymi ľuďmi, ich kultúrou, históriou i lokálnou kuchyňou. Kotvenie do neskorého večera či cez noc potom dáva hosťom viac času preniknúť ďaleko za hranice povrchného poznania mesta.

"Chceme, aby naši hostia zažili svet vo svete, okúsili nové chute, spoznali nových priateľov, ohmatali si nové povrchy a započúvali sa do nových melódií, a pri tom všetkom sa dozvedeli niečo nové sami o sebe," povedal Larry Pimentel, prezident a generálny riaditeľ Azamara Club Cruises.

Svojim konceptom tak nová kampaň nadväzuje na už skôr uvedené zážitky v štýle "Destination Immersion" (Ponorenie sa do destinácie) a programy "Cruise Global, Connect Local" (Plavte sa globálne, spojte sa lokálne) s tým, že ešte posilňuje svoj záväzok k dlhším pobytom, viac dňom kotvenia cez noc, jedinečným itinerárom a autentickými službami.

Hostia spoločnosti sa tak najnošie môžu zúčastniť napríklad varenia tradičných pokrmov a poznávania kultúry Parsi pri návšteve miestnej rodiny v indickom Bombaji, pozorovania hviezdnej oblohy v juhoamerickom Čile alebo návštevy kubánskeho kabaretu.

V ponuke potom nechýbajú unikátne zážitky zamerané na prírodu (Eco Local), nákupy (Shop Local), golf (Golf Local) alebo napríklad cyklistika (Bike Local). Už len čerešničkou na torte sú potom tematické plavby a itineráre načasované tak, aby si záujemcovia mohli užiť popredné svetové akcie: grandiózny novoročný ohňostroj v Riu alebo Sydney, preteky Formuly 1 v Monaku alebo ochutnávku prvotriedneho vína v reštaurácii ocenenej michelinskou hviezdou v talianskom Sorrente.

 

 

Osobnejšie, miestne sústredenejšie a pohodovejšie exkurzie

Azamara sľubuje, že všetky exkurzie na pobreží prebehnú v malej skupine maximálne 25 účastníkov, ktorí si tak užijú osobnejší kontakt s destináciou a individuálny prístup sprievodcov. Každá exkurzia je navrhnutá a realizovaná miestnymi, ktorí hosťom ponúknu skutočne autentickú perspektívu. Spoločnosť pracuje iba s preverenými sprievodcami a garantuje tak nielen kvalitu zážitku, ale napríklad aj absenciu skrytých poplatkov.

Svojou kampaňou "Explore Further" Azamara oslavuje rozmanitosť sveta a umožňuje svojim hosťom prežiť neokázalé zážitky z cestovania a "rozšíriť si obzory". Pod novou značkou v nasledujúcich mesiacoch uvedie 2020 itinerárov.

 

 

Malé lode, jedinečné destinácie

Menšie plavidlá, ktoré Azamara Club Cruises prevádzkuje, majú voči plávajúcim mestám ostatných lodných spoločností zásadnú výhodu. Kým Azamara Pursuit (2001) a Azamara Quest (2007) pojmú 710 pasažierov, najstaršie Azamara Journey (2000) ich ubytuje len 694. To hosťom zaručuje nielen osobnejšiu a celkovo priateľskejšiu atmosféru na lodi, ale predovšetkým možnosť zakotviť aj v menších a menej navštevovaných prístavoch , kam sa kolosy pre tisíce ľudí nedostanú. Príkladom môžu byť Benátky alebo Amalfi v Taliansku, Kréta, Bangkok, Hong Kong alebo Petrohrad.

V roku 2018 vezme spoločnosť svojich hostí do 235 prístavov v celkom 69 krajinách, kde im v 165 prípadoch ponúkne kotvenie do neskorého večera, v 101 prípadoch potom kotvenie cez noc.

  

 

Všetky plavby v ponuke Azamara Club Cruises si môžete vybrať tu. Pred pár mesiacmi sa PT Tours oficiálne stalo preferovaným obchodným zástupcom spoločnosti, rovnako ako ďalších dvoch spoločností Royal Caribbean Cruises, Royal Caribbean International a Celebrity Cruises (viac o tom sa dočítate tu).

 

Zdroj: Azamara press center

Napísala: Svatava Čoupková

01/08/2018